گاز وازلینه تکی

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

1,880 تومان

توضیحات

جنس گاز وازلینه

گاز وازلینه به گونه‌ای ساخته شده‌ که چسبنده باشد و هنگامی که به‌عنوان پانسمان استفاده می‌شود، زخم را از هرگونه آلودگی محافظت می‌کند. ممکن است در برخی موارد، گاز استریل معمولی به زخم بچسبد اما وقتی گاز از روی زخم باز برداشته می شود، ممکن است لایه های ظریف پوست را بکشد. این ممکن است باعث تاخیر در روند بهبودی یا باز شدن مجدد زخم در حال بهبودی شود. با این حال، گاز وازلینه از چسبیدن مواد به پوست جلوگیری می‌کند و به آسانی جدا می‌شود.

کاربرد گاز وازلینه

سایر انواع گاز، هنگامی که به عنوان پانسمان زخم استفاده می‌شود یا برای پاکسازی بریدگی‌ها و سوختگی‌ها استفاده می شود، ممکن است به پوست یا بافت زیرین آسیب برساند. این امر به ویژه در مورد نوعی گاز که دارای آماده سازی نمک در مواد است صادق است. گاز وازلینه حاوی مواد شیمیایی آسیب رسان به بافت نیست و اساساً برای استفاده در پوست‌های حساس مناسب‌تر است. البته، این موضوع برای تمام انواع پوست صادق نیست و برخی از افراد ممکن است با این نوع گاز آلرژی داشته باشند. بنابراین، اگر از واکنش بدن خود مطمئن نیست، قبل از استفاده از هر محصول جدید، بهتر است با آن ناحیه کوچکی از پوست را آزمایش کنید.

همچنین گاز وازلینه ممکن است رطوبت کافی برای پوستی که بیش از حد خشک شده یا در حال لایه برداری است را فراهم کند. این پانسمان مرطوب می‌تواند به تامین رطوبت و آبرسانی مجدد پوست کمک کند. در بیشتر موارد، پزشکان توصیه می‌کنند که گاز را هر چند روز یکبار تغییر دهید. با این حال، اگر پانسمان خیس شود، پزشکان توصیه می‌کنند که آن را روزانه تعویض کنید.

برای کسانی که می‌خواهند تاول را بپوشانند، بهتر است از گازی استفاده کنند که تحریک کننده پوست نباشد، در چنین مواردی، گاز وازلینه ممکن است مفید باشد. اگر پزشک به بیمار توصیه کند تاول را با یک پارچه استریل بپوشاند، انتخاب این نوع پانسمان مشبک غیرچسبنده ممکن است مناسب باشد. هنگامی که یک تاول می‌ترکد، ممکن است زهکشی ایجاد شود و گاز می‌تواند به جذب رطوبت کمک کند.

گاز وازلین یا گاز دارویی معمولاً برای نوزادان توصیه نمی‌شود. برای کودکان بزرگ‌تر، بهتر است با یک متخصص اطفال مشورت کنید. مانند هر مورد دیگری، در صورت بروز تحریک ناشی از استفاده از این نوع گاز، توصیه می‌شود استفاده از محصول را قطع کنید.

جزئیات محصول

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز وازلینه تکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *